16 млн. грн в лісовій програмі пропонують надати на будівлі, мабуть, котеджі керівникам

У бюджеті Львівської обласної ради передбачено 730 млн. гривень для фінансування обласних цільових програм. Проте більшість програм, які подані на розгляд облради, грошей не отримають.

Про це вчора, 13 лютого, під час прес-конференції на тему: «Прошу голосувати, прошу підтримати»: які рішення не варто підтримувати попри заклик голови Львівської обласної ради», що відбулася у Львівському прес-клубі, повідомив член комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку Львівської обласної ради Іван Собко.

За його словами, до 1 січня 2017 року облдержадміністрація мала подати всі ці проекти на розгляд облради.

– Є програми добрі. А більшість я, навіть програмами назвати не можу. Вони не мають переліків з капітальних видатків та чітких порядків з їхньої реалізації. За програми у області фантастики ми голосувати не будемо, – пояснює депутат, чому таким програмам відмовлять у фінансуванні.

Також, на його думку, всі ці програми треба перевести в конкурсну площину, де вже чітко прописані вимоги.

Член комісії з питань дорожнього господарства, інфраструктури, регулювання земельних відносин, адміністративно-територіального устрою, планування території та архітектури Львівської обласної ради Тетяна Письменна нагадала, що її фракція торік не підтримала програму розвитку дорожньої інфраструктури.

– У програмі відсутні чіткі переліки доріг, які будуть цього року ремонтувати. В програму закладають 170 млн гривень цього року. І чому тільки кілька осіб, членів комісії, повинні вирішувати, які дороги мають ремонтувати?

Також, на її думку, неправильно, коли за зміни в програмі голосують тільки члени профільної комісії, а не весь депутатський корпус.

– До прикладу, в грудні з’ясувалося, що «Галшляхбуд» не використав 4 млн грн для ремонту доріг у Мостиському районі. І 15 грудня ті кошти повертають в бюджет області. Їх тут же намагаються використати на щось інше. Але що можна ремонтувати в грудні? – ставить риторичне питання Тетяна Письменна.

Крім того, вона нагадала, що в фінансуванні кожного проекту передбачено два відсотки для технагляду. Тож, на її думку, на ці кошти варто винайняти незалежного спеціаліста, який фахово перевірить роботи будівельників. Але її колеги-депутати, чомусь, не погоджуються на таке.

Отже, депутат має безліч зауважень до нових програми розвитку дорожньої інфраструктури і безпеки дорожнього руху. Вона закликає колег не підтримувати ці програми в такому викладі.

Не радить голосувати за Програму з підтримки лісу і голова комісії з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, свободи слова та антикорупційної політики Львівської облради Роман Кізима.

Він нагадав, що дія попередньої прграми закінчилася у 2015 році. А тепер мають розглянути нову, на п’ять років.

– Ця програма – це приклад, коли вовки приймають рішення, як пастися вівцям. Держлісагенство, яке вирубує ліси, розробляє програму, основна мета якої, – лісовідновлення, -наголошує він.

Загальна вартість проекту – 3,6 млрд грн. Хоча обласна рада готова надати не більше 2,5 млн грн.

– Що стосується самої програми, то в ній 16 млн гривень пропонують надати на будівлі, мабуть, на котеджі керівникам. На будівництво доріг – один мільйон за кілометр, в той час як Міноборони – сто тисяч за кілометр. Виконавцем програми визначені департамент економіки, а не департамент екології. Отже акцент буде йти на вирубування лісу, – стверджує Роман Кізима.

Comments are closed.