Економічно й екологічно: у Львові буде більше трамвайних та тролейбусних маршрутів

Ринок електротранспорту в світі, та в Україні зокрема, демонструє доволі високі темпи розвитку. Недарма навіть деякі відомі автомобільні корпорації планують переходити або вже перейшли до виробництва електромобілів. Це економічно вигідно, екологічно, а якщо говорити про такий громадський транспорт, то ще й неабияк комфортно.

Львів упевнено переймає світовий досвід. І на практиці вже засвідчив про те, що електротранспорт – в пріоритеті. Протягом 2018 року тут закупили 30 німецьких трамваїв, а нещодавно місцевий завод «Електрон» отримав тендер європейського рівня. Відтак, уже до кінця цього року вулицями міста курсуватиме ще 50 нових тролейбусів, виготовлених саме у Львові.

Однак, не лише збільшується кількість електротранспорту, а й розширюється його мережа. На сесії Львівської міської ради депутати від «Об’єднання «Самопоміч» підтримали ухвалу «Про затвердження переліку напрямків розширення мережі міського електричного транспорту у м. Львові».

«Будівництво нових тролейбусних ліній та розширення трамвайних гілок – це ті важливі напрямки, над якими ми ретельно працюємо. Аби можна було поїхати трамваєм до Винників чи тролейбусом дістатися на Хуторівку, у мікрорайон Рясне тощо. Загалом у переліку йдеться про 11 трамвайних та 15 тролейбусних нових ліній, які будуть реалізовуватися», – зазначив Олег Береза, депутат «Об’єднання «Самопоміч» у Львівській міській раді.

Інженерна депутатська комісія додатково під час обговорення проекту ухвали запропонувала внести до переліку напрямків розширення мережі міського електротранспорту продовження трамвайної мережі з вул. Замарстинівської до вул. Мазепи.

Також ухвалою передбачено продовження лінії «Сихівського» трамвая від вул. Вернадського до вул. Наукової через Автовокзал.

 «ЛКП «Львівелектротранс» показує сталий приріст у перевезенні пасажирів та наданні зручних форм оплати за проїзд. Варто зауважити, що в умовах частих зупинок електротранспорт має вищі експлуатаційні та економічні показники, ніж пасажирський транспорт з двигунами внутрішнього згорання. Важливу роль також відіграє відсутність викидів вихлопних газів у межах щільної міської забудови», – розповів Олег Партика, в.о. начальника управління транспорту Львівської міськради.

Нагадаємо, що розширення електромереж та будівництво нових ліній є пріоритетами в програмі розвитку міста «Львів-2020». Міський голова та представники «Об’єднання «Самопомочі» мають на меті створити місто, де всім мешканцям буде комфортно жити, навчатися, працювати та відпочивати.

Повний перелік напрямків розширення мережі міського електротранспорту можна переглянути тут

 

Comments are closed.