Громадський транспорт Львова: 123-річчя трамваю та 55 новопридбаних автобусів

 

IMG_9086

 

 Місто відзначило сто двадцять третю річницю запуску першого трамваю на дороги Львова. На той час це був небачений прогрес та комфорт для мешканців міста. Та часи змінюються. Поруч із трамваями містом зараз курсують електромобілі, автобуси та тролейбуси. То яка ж ситуація з громадським транспортом у Львові?

У 2017 році Львівське автотранспортне підприємство (АТП-1) закупило 55 нових автобусів «Електрон». Ще десять придбали торік. Усі вони вже розподілені на міські маршрути. Триває набір водіїв.

«Ми домовилися з нашим Львівським підприємством «Електрон», що до кінця травня всі 55 автобусів, які ми замовили, будуть передані місту. Сьогодні ми бачимо наявність всіх автобусів. Вони вже розподілені на маршрути. Як і обіцяли, частина з них піде на Рясне. Це той район, який сьогодні потребує більшої уваги від міста. І також пропорційно по інших маршрутах», ― зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Дизайн без назви (16)«Зараз у Львові їздить приблизно 600 автобусів, з яких більше 100 мають велику місткість, а решта – “маршрутки”. Також містом курсує близько 150 трамваїв та тролейбусів. Один автобус великої місткості, так само як і тролейбуси з трамваями, можуть замінити дві “маршрутки” або й більше, додатково ще й підвищивши комфорт пасажирів», –розповідає Ігор Корончевський, депутат Львівської міськради від «Об’єднання «Самопоміч»

 

IMG_9085

Нагадаємо, нещодавно АТП-1 придбало комфортні низькопідлогові автобуси ATAMAN A 092HG.

Низькопідлогові автобуси ATAMAN 

 

«Ідеальною, на мій погляд, була б ситуація, коли містом курсує не менше 100 трамваїв, не менше 350 тролейбусів та автобусів великої місткості та “гармошок”, а також близько 100 автобусів середньої місткості. Таким чином місто матиме достатньо місткого транспорту на основних напрямках», – додав Ігор Корончевський.

 

 

 

 Дизайн без назви (17)«З останніх закупівель в нас велика партія автобусів Електрон. Це уніфікація й розширення рухомого складу АТП-1. Парк вживаних великогабартиних автобусів дуже «різношерстний». Далеко не завжди можна легко знайти запчастини чи переставити з одного автобусу на інший. Таким чином, багато низькопідлогового рухомого складу простоює через вічний ремонт», – каже Мирослав Голяк, активіст ГО «Безпечне місто».

 

До 2020 року планують оновити 70% рухомого складу трамваїв, тролейбусів та автобусів на нові та низькопідлогові.

 

Comments are closed.