Комфорт за новим стандартом

ком

«Комфортне місто» – інфраструктурний проект, який має на меті створення зручних умов проживання для громади. Спільно з представниками бізнесу, громадським сектором та владою міста активісти проекту прагнуть врахувати та реалізувати потреби мешканців і гостей Львова у галузі інфраструктури та благоустрою. Одне з ключових завдань «Комфортного міста» – моніторинг проведення ремонтних робіт та благоустрою міських територій, а також активна участь у міських акціях.

Поточні та капітальні ремонти дорожнього покриття, тротуарів, покрівель, каналізаційних мереж у Львові йдуть повним ходом і перетнули своєрідний «екватор». Зокрема, відновлюються дороги та забруковуються тротуари. Цього року найбільш масштабними є роботи на вулицях Гайдамацькій та Богдана Хмельницького.

Станом на липень дорожнє покриття замінили за 70-ти адресами, за понад 40-а провели капітальні ремонти тротуарів. Разом з тим комунальники завершили капітальні ремонти у 10-ти міжквартальних проїздах із повною заміною хідників та верхнього шару покриття проїзної частини.

У всіх шести районах міста тривають капітальні ремонти дахів, зокрема, заміна покриття як м’яких, так і шатрових покрівель відбулася у понад 160-ти будинках. Також відремонтували 14 підпірних стін, які були у критичному стані, та навели лад на сходових клітках та балконах загального користування у більш як 40-ка будинках.

Проблеми каналізування та мереж теж періодично нагадують про себе, як наслідок, заміни та ремонту потребували інженерні мережі у понад п’ятдесяти точках. У той же час, не забуваючи про наближення опалювального сезону, у десяти будинках провели заміну систем опалення. А ще у 13-ти будинках відремонтовані фасадні елементи та лицеві стіни.

Якщо підсумувати, то за кількістю виконаних робіт лідирує Галицький район, адже тут найстаріший житловий фонд, який потребує постійного догляду. Слідом ідуть Франківський та Шевченківський райони, далі Сихівський – тут не така велика кількість робіт, зате великі масштаби.

З квітня активісти «Комфортного міста» здійснили моніторинг діяльності підрядних організацій, які виконують ремонтні роботи за кошти міського бюджету. На основі зібраної інформації волонтери інформують мешканців про ті чи інші роботи, які здійснюються у їхньому районі. Так мешканці можуть проконтролювати якість виконання робіт та простежити, щоб гроші громади використовувалися ефективно.

Нині завдяки кампанії «Комфортне місто» понад 30 тис. львів’ян мали змогу припильнувати за станом виконання робіт біля їхніх помешкань. Координатори проекту наголошують на тому, що це тільки початок роботи.

Додатковим ресурсом для контакту та співпраці з мешканцями стала сторінка кампанії у соцмережах та електронна скринька, куди мешканці регулярно надсилають свої листи, коментарі, скарги, подяки та побажання. «Це початок нового стандарту взаємного діалогу між мешканцями та місцевою владою, котрий нарешті виходить за межі бюрократичної тяганини і переростає у щось схоже на зворотній зв’язок як частину «електронного урядування», – наголошує Орест Купчак, керівник кампанії «Комфортне місто».

Comments are closed.