Комфортний Львів: підсумки робіт за 2015 рік

lviv

Із закінченням року та приходом зими завершується і період ремонтних робіт у місті. Цьогоріч було зроблено багато, і активісти кампанії «Комфортне місто» прискіпливо спостерігали за ходом ремонтів у всіх районах Львова.

У 2015 році активісти опрацювали понад сім сотень адрес, де проводилися роботи із ремонту чи заміни елементів інженерного господарства та житлового фонду. За допомогою інформаційних буклетів і друкованої роздаткової поліграфії мешканців будинків та вулиць, де відбувалися заміна дорожнього та тротуарного покриття, прокладання тепломереж та каналізування, заміна освітлення і електромереж, ремонт систем водопостачання та ліфтів, встановлення дитячих майданчиків інформували про те, який саме підрядник виконуватиме ці роботи, хто виступає замовником та терміни, протягом яких роботи мають бути завершені.

«Комунікація відбувалася не тільки через оголошення, мешканці доволі часто зверталися на нашу «гарячу лінію» – прийнято понад сотню телефонних дзвінків, – розповідає Орест Купчак, координатор кампанії «Комфортне місто» «Об’єднання «Самопоміч». – Окрім пропозицій щодо якості чи термінів виконання робіт, мешканці часто телефонували, щоб висловити вдячність. Ми спілкуємося з львів’янами також через соціальну мережу Facebook та електронну пошту і в максимально стислі терміни намагаємось передати питання, з якими до нас звертаються, у відповідні органи міської влади та поінформувати мешканців про перебіг роботи над їхнім зверненням».

У наступному році активісти кампанії «Комфортне місто» планують комплексно взяти під контроль усі ремонтні роботи у Львові і вивести інформування мешканців про стан житлового господарства на якісно новий рівень.

«Ми прагнемо спростити доступ мешканців до інформації про ремонтні роботи і покращити комунікацію між владою і містянами за допомогою розвитку електронного спілкування, – зазначає Орест Купчак. – Наша мета – цивілізоване електронне урядування, досвід якого ми перебираємо в європейських держав і примножуємо в реаліях України, а наразі Львова».

Закликаємо усіх активних та небайдужих львів’ян писати нам свої ідеї та пропозиції стосовно комфорту в нашому місті. Нас можна знайти у соцмережі Facebook  та звернутися на електронну адресу: osl.comfortable@gmail.com або за телефоном «гарячої лінії» (032) 297-1000.

Comments are closed.