Легка промисловість Львова потребує працівників

Легка промисловість Львова потребує працівників. За даними дослідження, проведеного Західноукраїнським кластером індустрії моди є необхідність у спеціалістах на 900 вакансій.

Основною проблемо, яка на сьогодні визначена, і про це скаже кожен підприємець, який працює в цій галузі, це проблема виробничих кадрів – то люди, які мають відповідну кваліфікацію і могли би працювати на підприємствах легкої промисловості, – розповідає Вікторія Довжик, депутат фракціїї «Об’єднання «Самопоміч» у Львівській міській раді, радник міського голови.

Активно популяризує робітничі спеціальності та професійно-технічну освіту одна із засновників кластеру модних індустрій Оксана Черепанич. На підприємстві «Ґрегорі текстиль», яке вона заснувала у 2014-му році на території професійно-технічного центру Святого Івана Боско, якраз і створені всі можливості для людей, які хочуть навчатися і працювати у сфері легкої промисловості. «Ґрегорі текстиль» – молоде виробництво, але воно виникло на потребу дня.

«Ми працюємо зазвичай з великими готельно-ресторанними комплексами Львова, Львівської області і не лише – по Україні також багато замовлень ми отримуємо, в основному від району поблизу Буковелю. Також від малих якихось компаній до великих, від малих замовлень до великих. Зараз ми презентуємо себе як компанія оптовий виробник. Тому стараємось більш працювати на ринок із великими об’ємами замовлень», розповідає Наталія Трубич, менеджер з роботи з клієнтами «Ґрегорі текстиль».

Шиють не лише одяг для готельно-ресторанного бізнесу та робітничих спеціальностей, а й для дітей. Серед новинок сезону – дощовичок. Замовлень – скільки душа забажає. Робота на підприємстві кипить. Адже попит на його продукцію – великий.

Креативні працівники факірять тут безперестанку. Виробництво на «Ґрегорі текстиль» постійно удосконалюють і придумують нові технології, аби воно дивувало і клієнтів, і тих, хто з ними працює.

«Виробництво – це така річ, якої ніколи не буває мало або достатньо. Це щодня якісь ідеї про розширення, вдосконалення, купівля нового обладнання, придумування нових колекцій, оскільки ти завжди маєш бути в тренді. І ми найбільше дбаємо про те, щоби заклади відрізнялись один від одного, оскільки заклади в Україні вони є надзвичайно унікальними і ми хочемо, щоби вони були унікальними ще в текстилі і в одязі, що відрізняє їх один від одного», – розповідає Оксана Черепанич, засновниця і власниця «Ґрегорі Текстиль».

Сфера гостинності – одна з основ економіки Львова. Кожного року в місті з’явлюяться нові готелі, ресторани чи кафе, в яких постійно зростає якість обслуговування. Відповідно повинні бути якісний інтер’єр та одяг працівників, які створюють гарний настрій відвідувачам, що стає можливим завдяки продукції «Ґрегорі текстиль».

«Важливо, що на сьогодні не тільки великі мережі, мережеві готелі можуть собі дозволити цей якісний фірмовий брендовий зі спеціальними логотипами одяг, а вже й маленькі кафе й ресторани створюють для себе свій стиль, свій одяг. І це відповідно покращує загалом мережу сферу обслуговування ресторанного господарства, готельного господарства міста Львова», – розповідає Вікторія Довжик.

Повернення Львову слави міста харчової та легкої промисловості – один з пріоритетів програми розвитку міста Андрія Садового та «Об’єднання «Самопоміч» Львів-2020.

Comments are closed.