Львівський транспорт: про приємне та наболіле

Поповнення автобусного парку, якого так чекали львів’яни, нещодавно відбулося у місті. Тож мешканці можуть пересуватися з більшим комфортом. Представники фракції «Об’єднання «Самопоміч» та міський голова активно шукають шляхи вирішення наболілого для Львова транспортного питання. Про актуальні проблеми громадського транспорту та їх подолання розповів Ігор Корончевський, депутат Львівської міськради від «Об’єднання «Самопоміч», член постійної комісії із питань інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики, член громадської організації «Львів – безпечне місто»:

Ігоре, львів’яни завжди і в усі роки були дещо невдоволеними питаннями громадського транспорту. Чи, дійсно, у порівнянні з іншими містами України, у нас ситуація, яку важко вирішити?

Те, що львів’яни нарікають – це правда і це їхнє право. Якщо порівнювати Львів з європейськими містами, то ми ще сильно відстаємо. Але! Якщо порівнювати з іншими містами України, то ми розвиваємось досить успішно: закупляємо новий транспорт, покращуємо транспортну інфраструктуру загалом. Так, існують певні проблеми. У Рясне і Рясне-2 – неможливий рух будь-якого електротранспорту через складний залізничний переїзд. Ми намагаємось вирішити цю проблему, шляхом розробки нового проекту, за яким з’явиться нова магістраль. Вона з’єднає Рясне з центральною частиною міста через Левандівку.

Зараз багато вулиць змінює напрями руху. Найбільше це стосується центральної частини міста. Наприклад, як Ви ставитесь до перспективи закриття Дорошенка для приватного транспорту?

Я «за» формулу: «До центру має бути дві магістралі, а з центру – три». За таких обставин ніколи не буде заторів. Адже в Європі не зустрінете такого безперервного потоку машин до центральної  історичної частини міста, ми маємо брати приклад з кращих, тому європейський досвід є помічним у цьому питанні.

Які проблеми повинні вирішити нові львівські автобуси, яка ситуація з закупівлями?

Великі автобуси – це не тільки альтернатива незручним та маломістким «маршруткам», але і нові робочі місця для водіїв. Ми закупили 150 нових низькопідлогових автобусів на умовах фінансового лізінгу: 100 МАЗів і 50 наших «Електрон». Поповнення автобусного парку плануються і на наступний рік. Багато новеньких білоруських МАЗів вже курсують містом.

Чи є прогрес у вирішенні проблеми автостоянок у центральній частині Львова? Парковки стали платними, а їх не стало більше. Які ідеї виходу з такої ситуації?

Упровадження платного паркування – це не тільки надходження до міського бюджету, але й стимул – не залишати автівку на цілий день, а звільнити паркомісце одразу після того, як вирішив свої справи в центрі. Щодо великих комфортних паркінгів, то їх можливо збудувати лише далі від центру. Є вже проекти на площі Двірцевій і на площі Петрушевича. Зараз ми шукаємо інвесторів, наступного року відбудеться конкурс. Багаторівневі паркінги – це проекти, які потребують залучення великих коштів, що не дозволяє вирішити проблему в короткостроковій перспективі.

Марта Більська

 

Comments are closed.