На порозі електронного квитка

Щоб покращити якість користування громадським транспортом для мешканців, Львів активно готується до впровадження електронного квитка. Повноцінно запрацює він восени 2019 року.

«Передайте, будь ласка, десятку за двох», «Водію, а де моя решта з двадцяти гривень?!» Такі фрази львів’янка Ляна Совицька чує кожного дня. Адже вона одна із тих пересічних мешканців, які користуються громадським транспортом постійно.

Для студентів електротранспорт не тільки зручний, але ще і економічно вигідний. Та по при всі плюси громадського транспорту, дівчина має свої зауваження. І найперше, це незручність в оплаті за проїзд.

«Не завжди є можливість зайти на перші двері, бо багато людей. Плюс не завжди є дрібна готівка при собі. А потрібно передавати за проїзд», – розповідає студентка Роксоляна.

За даними дослідження Інституту міста 27% львів’ян щодня користуються електротранспортом. Щоб покращити якість користування громадським транспортом для мешканців, Львів активно готується до впровадження електронного квитка. Повноцінно запрацює він восени 2019 року. Натомість цьогоріч до кінця червня від компаній-учасників тендеру прийматимуть пропозиції.

«Ми хочемо мати справу з компанією, яка мала досвід в такій реалізації. Ми точно хочемо мати найсучаснішу систему, бо дуже багато на сьогоднішній день є пропозицій, які застаріли», – каже Олег Береза, депутат Львівської міськради від «Об’єднання «Самопоміч», директор ЛКП «Львівелектротранс».

Із впровадженням електронного квитка львів’яни платитимуть за час поїздки і в межах цього часу зможуть безкоштовно пересідати на будь-який інший вид транспорту. Пасажир платитиме місту, а місто платитиме найнятому перевізнику. Натомість для перевізника основним буде не кількість пасажирів, а кілометраж та дотримання графіку руху.

Запровадження електронного квитка є одним з пріоритетів стратегії розвитку міста Львів 2020.

 

 

Comments are closed.