Найочікуваніші проекти Львова: де цього року будуть нові велодоріжки

З приходом весни ми часто згадуємо про чудову альтернативу громадському та приватному транспорту – велосипед. А дехто впевнено пересідає на свій двоколісний. Разом з велосипедом і наближенням теплої пори згадуємо Олега Шміда. Бо він давно став символом нових львівських велодоріжок. Де цього року будуть нові і як справи з найочікуванішими проектами Львова?

Олеже, чи все ще переконаний, що велосипед – це вирішення транспортних проблем Львова?

Зменшити рух приватного транспорту у центральній частині – це мрія і завдання усіх великих європейських міст. Так, на сьогодні велосипед – найздоровіша альтернатива.

Площа Двірцева. У рамках авторського нагляду ми тепер повинні слідкувати, чи її роблять згідно з проектом, чи її реалізують так, як це було заплановано.

Наступне – вулиця Богдана Хмельницького. Номер три – велодоріжки і тротуари на проспекті Чорновола. Хоча це тільки так називається – «велодоріжки», а насправді – комплексний великий проект, який впорядковує весь простір проспекту Чорновола. Там навіть перехрестя будуть переробляти, щоб воно стало безпечнішим для велосипедистів і пішоходів. Цей проект також включає в себе інженерний об’єкт «кільце вулиць Замарстинівської і Варшавської». Хаотичне перехрестя без форми перетвориться на зручне кільце. Спроектовано все дуже ретельно, тепер чекаємо на тендер на підприємця. І почнемо будувати.

Четвертий проект – це створення велодоріжок, тротуарів, паркувальних лотів і безпечних перехресть на вулиці Княгині Ольги. І на Сихівській. Це те, що маємо реалізувати. Але, звісно, є ще проекти, над якими ми зараз працюємо: вулиця Чернівецька, проект нового сполучення з Левандівки й Рясного, яка вирішить питання заторів в тому напрямку і змінить загалом сполучення з цими районами міста.

А чому Ти не згадуєш Руданську? Ми усі спостерігаємо, як змінюється ця вулиця.

Та чого там… Це невеличка вулиця, вона тепер перетворюється на вулицю-простір-для-спілкування. Роботи там на завершальній стадії. Як і вулиця Римлянина – вона схожа за своєю функціональністю до Руданської: обидві стали пішохідними. Щоправда, на Римлянина передбачений заїзд автомобілів. Але оскільки він не є транзитним, то, згідно з правилами дорожнього року, локальний заїзд дозволяється, за потреби. А на Руданського взагалі заїзд буде заборонений.

Що з вашими роботами по малому транспортному кільцю, яке мало розвантажити центральну частину Львова?

На завершальній стадії. Найбільші зміни водії відчули, коли ми змінили рух по Шухевича. Це дало нам невеличку ділянку вулиці Франка залишити лише для громадського транспорту. І це, у свою чергу, усунуло затори на перехресті вулиць Франка і Левицького, князя Романа і Герцена. Пригадайте, там в години пік було неможливо проїхати, а тепер все змінилося.

Нас чекає ще багато змін?

Попереду – багато добрих змін у кожного з нас і в міста загалом.

Нагадаємо:

Шмід Олег Едвардович, депутата Львівської міської ради фракція «Об’єднання «Самопоміч»

Директор ЛКП «Інститут просторового розвитку», позаштатний радник міського голови з питань транспортної інфраструктури

Марта Більська

Comments are closed.