Олег Береза: «Наші закордонні партнери побачили, що керівництво Львова зацікавлене рухатися вперед»

infrastruktura

Директор ЛКП «Львівавтодор» в ефірі програми «Відверта розмова» на Телеканалі 24 розповів про співпрацю з партнерами з ЄБРР, реконструкцію аварійного колектора та про запуск трамвайного маршруту на Сихів.   

«Головний принцип команди, яка займається цим проектом — відкрита та чесна розмова. Саме тому ми швидко налагодили спільну мову і з П’єр-Івом Тесьє, менеджером технагляду ЄБРР, з підрядниками, а також з банкірами. Вони побачили, що місто хоче розвиватися, що керівництво міста зацікавлене рухатися вперед», – розповів він.

Також Олег Береза спростував заполітизовані закиди про те, що місто грузне в боргах: «Ніхто не згадує, що третина коштів отриманих під цей проект була надана безкоштовно — це грант для міста. Частина, яку надав ЄБРР, була надана під низькі відсотки. Європейський банк пропонує гнучкі умови співпраці, надаючи нам відтермінування чи розстрочку. Більше того, в разі нагальної потреби, вони готові списати ці борги, адже головна ціль ЄБРР – це розвиток ринкової економіки та інфраструктурних проектів держави».

Основною причиною довготривалості робіт по трамваю на Сихів директор «Львівавтодору» називає бажання виконати роботу капітально та вирішити проблему аварійного колектора: «Якщо би ми ставили собі за мету зробити це швидко, то ми б вже давно це зробили. Але сказати: «Ми не хочемо чіпати колектор, адже ми будуємо трамвай», ми не можемо. Ми побачили, що це реально велика небезпека і провал цього колектора може мати катастрофічні наслідки. Саме тому звернулися до наших колег з ЄБРР, провели дослідження за участі незалежних експертів, які надали висновок: пускати трамвай, коли існує загроза цієї «міни сповільненої дії», просто небезпечно. Сьогодні реконструкція аварійного колектора та проведення трамвайного маршруту на Сихів розглядаються як цілісний проект. Враховуючи цю затримку, очікуємо запуск трамваю вже до середини 2016 року».

Comments are closed.