Оновлена площа Двірцева: чим вражатимуть гостей та мешканців

Підземний паркінг, сучасний фонтан, розширене трамвайне кільце – зовсім скоро Львів отримає нове дихання. Одна з найважливіших площ у місті – Двірцева зазнає кардинальної реконструкції. Не дивно, адже саме з неї для деяких гостей, зокрема тих, хто подорожує потягами, розпочинається культурна столиця.

«Площа давно вже потребує реконструкції. І я поділяю всі погані настрої. Ми собі поставили за мету зробити повноцінну перебудову цієї ділянки. Трамвай, автостоянка, хороші хідники, пішохідний простір. Цим всім займається «Інститут просторового розвитку», який вивчив найкращий досвід світу, і наступного року ми плануємо почати роботи на площі», – зазначає міський голова Андрій Садовий.

Окремі смуги для громадського і приватного транспортів. Вул. Чернівецьку, яка підводить транспорт до площі, розділяє широка пішохідна алея на дві частини. Відтак, у правій частині збережеться автостанція, тут створять комфортні павільйони для очікування міжміських автобусів. І у лівій частині буде зона для приватних автівок. Аби зачекати поки пасажир вийде з машини, водію не треба буде шукати місце, щоб припаркуватися. Проект передбачає кілька десятків майданчиків «кіс енд райд» для швидкої висадки.

Платний паркінг. Залишити машину надовго можна буде на паркінгу. Тут, до речі, облаштують дуже унікальну зону під самим сквером, адже Укрзалізниця зараз має понад 1,5 га території для використання паркінгу. 400 автівок можуть запаркуватися на території біля вокзалу.

Розширене трамвайне кільце. Трамваї везтимуть пасажирів практично під самісіньку будівлю вокзалу. Так людям з важкими валізами буде легше і швидше діставатися до входу. Кільце буде збільшене, у формі еліпсоїда. А ще, що важливо, для комфорту мешканців та гостей збільшать кількість зупинок.

Інформаційний пункт. Усю необхідну для туристів інформацію можна буде отримати саме тут: найближчі заклади харчування, цікаві локації, розклад руху транспорту та інше.

Заїзди для автобусів і таксі. Для заїзду автобусів передбачать спеціальні «паси». Окрім того, планують зменшити кількість приміського транспорту на автостанції біля вокзалу. А таксі отримають окремий заїзд ближче до будівлі.

«Проект буде тривати орієнтовно два роки: починаємо в 2019 і закінчуємо наприкінці 2020 року. Тому, зрозуміло, буде певний дискомфорт. Хочу пригадати, коли ми починали будувати трамвайну колію на Сихів, а це 11 км (більше, ніж у всіх містах України зроблено за всі роки незалежності), було дуже багато критики. Сьогодні ж люди користуються і отримують задоволення. Тому нам залишаються зробити площу Двірцеву, вул. Чернівецьку, вул. Бандери і, звичайно, вул. Шевченка. Якщо ми це якісно реалізуємо, а я в це вірю і буду все можливе робити, де би не працював, то Львів отримає нове дихання», –наголошує міський голова.

Будівництво нових доріг у великі спальні мікрорайони міста, якісне швидкісне трамвайне сполучення з центром та багаторівневих паркінгів – важливі складові стратегії «Львів-2020»від «Об’єднання «Самопоміч» і лідера організації Андрія Садового. Адже для розвитку успішного міста у пріоритеті повинна бути якісна інфраструктура.

Comments are closed.