Трамвайна колія на Коперника: плани та виклики

Одним із пріоритетів програми “Львів-2020” є розвиток зручної інфраструктури у місті. Йдеться, зокрема, про розширення трамвайних гілок: нове трамвайне сполучення у 4 мікрорайони – Топольна (вул Щурата-Мазепи), стадіон (вул Кн.Ольги, Наукова, Вернадського), з Сахарова до вул. Коперника, продовження вул. Пасічної.

Так, планується, що ділянка трамвайної лінії довжиною 300 метрів йтиме до перехрестя з вул. Сахарова – Вітовського.

Таким чином, львівський трамвай №3 поїде по Коперника. Прокласти там колію планують для того, щоби розвантажити одне з найскладніших перехресть міста. У результаті такої реформи воно має стати зручним і безпечним, а мешканці Франківського району значно швидше добиратимуться у центр міста. У ЛКП «Львівавтодор» запропонували кілька варіантів, як покращити рух на цьому відрізку.

Перехрестя є важким для пішого подолання. На частині напрямків є постійне перебігання, оскільки обхід є довгим, нелогічним і незручним. Ще одним викликом для перехрестя є облаштування безпечної велоінфраструктури.

 

«Регульоване кільце на цьому перехресті або ж такої форми перехрестя, як воно є зараз, тільки з різними острівцями, зменшенням радіусів поворотів, тобто уникнення конфліктів між транспортом і пішоходів», ‒ розповів Роман Зубачик, керівник відділу транспортного планування ЛКП «Львівавтодор».

Обидва варіанти передбачають зміни у русі трамвайного маршруту. Зараз «трійка» їде до центру завантаженими вулицями Вітовського і Франка. За новим проектом вона мала б відразу виїжджати на Коперника. Обговорити новий проект закликали і мешканців міста. Такі зміни ініціював депутат міської ради Андрій Шевців.

«Реалізація цього проекту дасть можливість зменшити час добирання до центру міста. Від кінцевої зупинки на Княгині Ольги до центру буде зменшено час добирання до 15 хвилин. Сьогодні ж дорога займає більше пів години», ‒ зазначив Андрій Шевців, депутат міської ради, ініціатор змін.

Відтак, за підрахунками фахівців, реконструкція перехрестя має полегшити життя і власникам приватного транспорту. Пропускна здатність для автомобілів має зрости на 30%.

Comments are closed.