«Від небайдужості кожного з нас залежить розвиток нашого міста», – Любов Давидович

IMG_2004

Активність мешканців – це ключ до їхнього успіху. Об’єднавши зусилля, разом легше працювати над порядком у будинку, дворі та мікрорайоні. Проактивні мешканці задля вирішення проблем  створюють ініціативні групи, пишуть заяви та звернення у відповідні інстанції. І, навіть коли їм відмовляють, вони не опускають руки та звертаються по допомогу в «Об’єднання «Самопоміч».

Нещодавно керуюча справами «Об’єднання «Самопоміч» Любов Давидович разом із головою Залізничної районної адміністрації Надією Банах та головою ЛКП «Левандівка» здійснили виїзд до мешканців вулиці Роксоляни, що в Залізничному районі, та відреагували на їхні звернення.

Дірява покрівля

Пані Ганна, яка проживає в будинку №21 по вулиці Роксоляни, звернулася зі скаргою – після дощів у неї в квартирі протікає дах, і на стелі залишаються мокрі сліди. Після огляду приміщення присутні виявили, що покрівля потребує ремонту.

«У найближчі дні ЛКП знайде підрядників і приступить до облаштування нової покрівлі, – запевнила Надія Банах, голова Залізничної районної адміністрації. – Потрібно зняти все, покласти основу, а тоді покрити зверху найкращим єврорубероїдом, щоб був ефект на роки. Всі роботи повинні пройти під контролем пані Ганни».

Звернувшись по допомогу, мешканка отримує належний результат – покрівля над її квартирою (а це 50 метрів квадратних) буде наново облаштована, і затікання після дощів більше не повинні її турбувати.

IMG_2010

 

Надокучливі голуби

Мешканка будинку на вул. Роксоляни, 24 також звернулася через затікання води після дощу. Проте жінка переконана – проблема не в покрівлі, а в голубах, які живуть на піддашші – їхній пух забивається і заважає дощовій воді стікати, тому вона застоюється та протікає у квартиру. Жителька вважає, що піддашшя потрібно почистити від пуху та сміття, а самих голубів – виселити, позатикавши вентиляційні отвори.

Голова Залізничної районної адміністрації відреагувала на скаргу мешканки та доручила інженерові ЛКП «Левандівка» навести порядок на піддашші – почистити від сміття і спустити воду. Вентиляційні отвори працівники ЛКП закрили пластиковими пляшками – таким чином і птахи не потраплять усередину, і повітря циркулюватиме.

Порушники порядку

До прийому мешканців на вулиці Роксоляни приєдналися жителі будинку на вулиці Суботівській, 11 і розповіли про свою проблему.

«Нас турбують сусіди, які живуть над нами, – поскаржилася пані Марія. – Вони не слідкують за порядком, і в них завелися таргани, які розповзаються по будинку. Всю ніч там хтось шумить і порушує спокій. А нещодавно нас просто затопили. Ми з сусідами писали вже і в ЖЕК, і в санепідемстанцію, але відповідь одна – квартира приватизована, і ми не можемо нічого зробити».

Проблема знайшла своє термінове вирішення – ЛКП викликало у квартиру профдизвідділ та дільничного міліціонера, щоб навести порядок.

 

давидович

Любов Давидович, керуюча справами «Об’єднання «Самопоміч»:

Дуже важливим є те, що мешканці обирають активну громадянську позицію та об’єднуються, щоб вирішувати проблеми свого будинку. Кожен львів’янин повинен розуміти, що його дім – це не тільки його квартира, але також двір, мікрорайон і ціле місто. Нам потрібно піклуватися про місто, в якому ми живемо. Мешканці повинні бути господарями свого міста і братися за вирішення проблем – ходити в ЛКП, брати участь у громадських обговореннях, створювати ініціативні групи для вирішення своїх проблем, адже кому, як не їм, визначити, як потрібно вдосконалювати місце, де вони живуть. Від небайдужості кожного з нас залежить розвиток нашого міста.

Comments are closed.