Вікторія Довжик про маркетингові ваучери в проекті «Купуй львівське»

Львівські товаровиробники отримуватимуть з міського бюджету часткове відшкодування витрат на участь у виставково-ярмаркових заходах, що будуть проводити у Львові.  Місто запроваджує новий механізм і за це на сесії проголосували депутати міськради, зокрема й фракція «Об’єднання «Самопоміч».

Новим товаровиробникам вийти на ринок непросто. Відтак Львів усіляко підтримує таке виробництво. Саме такі ваучери дозволять виробникам проводити більш ефективну промоцію продукції, збільшити її конкурентоспроможність, знайти нові ринки збуту. Право на отримання ваучеру матимуть львівські товаровиробники на конкурсних засадах один раз на рік.

«Сучасний бізнес загалом – річ гнучка. Малий бізнес – особливо. Ми бачимо і чуємо лише про тих, хто досяг успіху. Але 80 відсотків усіх стартапів завершується провалом, і це для економічного розвитку – нормально, адже чим більше стартує, тим більше потім буде вдалих і перевірених на невдачах і помилках проектів.

Вхід на ринок в сфері обслуговування – простіший. Особливо у Львові. У сфері виробництва – складніше. Не лише в плані пошуку ідеї, вільної ніші на ринку, конкурентоспроможності. Із першого дня роботи потрібно враховувати вартість обладнання, енергоресурсів, можливості колективу, зарплати тощо.  Але саме виробничий потенціал – дуже необхідний. Він створює додану вартість, що і є основою  економіки міста. Ми зацікавлені,  щоб було більше успішних виробників. «Купуй львівське» – стратегія підтримки львівського виробника. Це широкомасштабна промоція – логотип, маркування, банери в торгових мережах. Ще борди, рекламні щити та багато іншого. Загалом це – маркетинговий механізм, яким всі можуть користуватися», – каже Вікторія Довжик, депутат фракції «Об’єднання «Самопоміч»» у Львівській міській раді.

Згідно з умовами конкурсу, департамент економічного розвитку Львівської міськради щороку до 15 листопада поточного року публікуватиме інформацію про формування переліку виставково-ярмаркових заходів на наступний рік та можливість отримання відшкодування на участь у них, після чого оператори виставок та ярмарок мають зголоситися до 30 листопада. Перелік виставок і ярмарок на наступний рік затверджуватиме спеціально створена комісія, до якої увійдуть посадовці міської ради, депутати та громадські активісти. Щорічно до 30 грудня у ЗМІ та на офіційному порталі Львівської міської ради публікуватиметься перелік виставково-ярмаркових заходів та оголошення про проведення конкурсу на надання маркетингових ваучерів.

Взяти участь у конкурсі зможуть зареєстровані у Львові товаровиробники, які відповідають наступним критеріям:

Подати заявки на участь у конкурсі товаровиробники зможуть щороку до 20 січня, після чого переможців визначатиме конкурсний комітет.

Завдяки ваучерам товаровиробники зможуть отримати відшкодування 50% вартості витрат на участь у ярмарках та виставках (не більше 20 тис. грн для юридичних осіб та 10 тис. грн для ФОПів).

Вікторія Довжик переконана, що такі ваучери від міської ради стимулюватимуть львівських товаровиробників активніше рекламувати свою продукцію.

«Дуже часто гарні львівські фірми, котрі виробляють якісну продукцію, в силу певних обставин чи браку часу і знань, відкладають «на потім» промоцію свого товару. Ми хочемо допомогти, а таким чином і спонукати їх виходити і рекламувати себе, знаходити нових партнерів і споживачів. Чим більші обороти, тим вони будуть більше розвиватись. А разом з ними – економіка усього Львова», – каже Вікторія Довжик, депутат фракції «Об’єднання «Самопоміч»» у Львівській міській раді.

Одним з пріоритетів програми розвитку Андрія Садового та «Об’єднання «Самопоміч» «Львів-2020» є підвищення потужності підприємств Львова завдяки системі підтримки місцевого товаровиробника. Позитивний досвід Львова в промоції місцевих виробників вже став зразком для усієї України. Тепер же Львів виходить на рівень не лише в промоції, а й у фінансовій підтримці місцевих виробників, а також може стати позитивним прикладом для інших міст.

 

Comments are closed.