Вікторія Довжик про маркетингові ваучери в проекті «Купуй львівське»

Малюнок-символ з яскравим левчиком у вишиванці на продуктах і промислових товарах уже давно знайомий львівянам. По ньому ми одразу впізнаємо – це зроблено у моєму рідному місті. Брендовий слоган  «Купуй львівське» звучить не як заклик, а як принцип нашої поваги і довіри до львівських майстрів, пекарів, кравців – усіх, хто створює своїми руками і талантом найкраще, найрідніше. Великий проект «Купуй львівське» народився досить давно – у 2009 році. Один з його авторів – Вікторія Довжик, депутат фракції «Об’єднання «Самопоміч»» у Львівській міській раді.

У жовтні відбувся 11-ий ярмарок львівських виробників. Час на підсумки чи пора нових кроків і змін? Чому і далі найбільша увага саме до підприємців?

Тема – велика, і вона стосується не лише кампанії «Купуй львівське». Сучасний бізнес загалом – річ гнучка. Малий бізнес – особливо. Ми бачимо і чуємо лише про тих, хто досяг успіху. Але 80 відсотків усіх старт-апів завершується провалом, і це для економічного розвитку – нормально, адже чим більше стартує, тим більше потім буде вдалих і перевірених на невдачах і помилках проектів.

Вхід на ринок в сфері обслуговування – простіший. Особливо у Львові. У сфері виробництва – складніше. Не лише в плані пошуку ідеї, вільної ніші на ринку, конкурентоспроможності. Із першого дня роботи потрібно враховувати вартість обладнання, енергоресурсів, можливості колективу, зарплати і т. д.  Але саме виробничий потенціал – дуже необхідний. Він створює додану вартість, що і є основою  економіки міста. Ми зацікавлені,  щоб було більше успішних виробників. «Купуй львівське» – стратегія підтримки львівського виробника. Це широкомасштабна промоція – логотип, маркування, банери в торгових мережах. Ще борди, рекламні щити та багато іншого. Загалом це – маркетинговий механізм, яким всі можуть користуватися.

Ми у Львові показали добрий приклад усій країні?

Сам задум патріотичного маркетингу у торгівлі був вперше застосований ще сто років тому американцями. Але, так, ми були першими в нашій країні. Вже в 2014 році «Купуй українське» стало загальнонаціональним трендом.

А що ж нового приготував нам 2018?

Швидше 2019. У контексті сприяння львівському підприємництву – ми розробили нові фінансові механізми. Хочемо запровадити систему  відшкодування тим фірмам чи підприємствам Львова, які ведуть активну промоційну діяльність на ярмарках чи виставках товаровиробників.  Вони це роблять для налагодження нових зв’язків, для розширення своєї діяльності, але й таким чином промоціюють Львів і все львівське. Для цих підприємців  ми готуємо маркетингові ваучери –  готові відшкодовувати до 50 відсотків затрат на виставкову діяльність.

Який механізм? 

Створена комісія погодить перелік заходів, які ми підтримуємо.  Учасники подають документи, прийматиметься рішення і виплачуватиметься відшкодування. Все просто.

Коли ми можемо чекати на ухвалу?

На найближчій сесії міськради.

Вікторіє, що дають ці нові мотивації?

Дуже часто гарні львівські фірми, котрі виробляють якісну продукцію, в силу певних обставин чи браку часу і знань, відкладають «на потім» промоцію свого товару. Ми хочемо допомогти, а таким чином і спонукати їх виходити і рекламувати себе, знаходити нових партнерів і споживачів. Чим більші обороти, тим вони будуть більше розвиватись. А разом з ними – економіка усього Львова.

Comments are closed.