shvets1 (1)

Багаторічний військовий вишкіл та розважливість при прийнятті рішень протягом усього життя допомагала Валерію бути успішним у тих справах, за які він брався. Свого часу він зробив багато корисного для України: боровся з незаконним встановленням рекламних носіїв на всіх дорогах країни, розробив низку нормативно-правових актів щодо поліпшення екологічної ситуації в країні. А останнім часом налагодив волонтерську співпрацю з силовими структурами задля визволення полонених з зони АТО. Разом з тим, Валерій готовий сконцентрувати усі свої сили та знання для розвитку Львова.

Як Ваше життя привело Вас до роботи, якою Ви зараз займаєтеся?

Я народився в селі Луги Чечельницького району Вінницької області. Мій батько був військовим, служив в авіації, мама – вчителька англійської мови. Моє дитинство пройшло у військових гарнізонах, тож я завжди мріяв стати льотчиком. Ця мрія здійснилася. Вступив у Ставропольське вище військове авіаційне училище льотчиків. Після закінчення навчання служив у збройних силах Радянського Союзу та України по всій території колишнього СРСР. Закінчив службу полковником, військовим льотчиком першого класу, командиром авіаційної ескадрильї імені Леоніда Бикова.

Що чи хто сформував Ваші життєві орієнтири, допоміг стати на шлях, яким Ви зараз ідете?

Безумовно, це батьки та середовище. Здебільшого дитинство минало у військових гарнізонах. Я займався спортом, був кандидатом у майстри спорту із дзюдо, займався парашутним спортом. У 16 років прийшов до батьків і сказав, що хочу стрибати з парашутом. Будучи в школі, здійснив 25 стрибків. Згодом це продовжилося під час служби в збройних силах. Також формували цілі, які я собі ставив. Вони змушували постійно працювати, бути прикладом для своїх підлеглих.

Як склалося Ваше життя після завершення служби?

Закінчив Центр перепідготовки військовослужбовців, звільнених із запасу при Міжрегіональній академії управління персоналом. Це була програма в рамках виведення радянських військ з Німеччини.  Здобув другу вищу економічну освіту, працював заступником голови правління ВАТ «Орлан-транс». Потім мені запропонували роботу у Києві у приватній структурі – заступником голови правління ВАТ «АТП-13002». Працював генеральним директором ТОВ «Печерська автомобільна компанія». Завжди спілкувався з людьми та шукав нестандартних шляхів вирішення ситуацій, які виникають у житті.

За рекомендаціями перевізників Київщини мені запропонували посаду начальника управління промисловості, транспорту та зв’язку в Київській області. Пройшов конкурсний відбір, мене призначили на цю посаду. Тут довелося вирішувати застійні пострадянські моменти, знищувати корупцію, яка процвітала. Ми зробили більш прозорими конкурсні умови, розробили нову мережу маршрутних перевезень у Київській області, до того ж, одні з перших зробили це в електронному вигляді.

shvets3

Після цього працював в системі Укравтодору на посаді генерального директора Укрдорсервісу – підприємства, яке займалося виготовленням дозвільних документів на об’єкти придорожнього сервісу на дорогах України. У Львові, який був моєю другою батьківщиною, ми провели експеримент – боролися з незаконно встановленими рекламними щитами на дорогах. Тоді ще не було Укртрансінспекції, тож треба було шукати законодавчі механізми для вирішення проблеми. Ми запропонували це керівництву, спільно з прокуратурою було знайдено шляхи. Таким чином, Львівська область у 2008 році стала найкращою областю, де був наведений порядок з рекламою та незаконно встановленими об’єктами дорожнього сервісу.

Вважаю також своїм досягненням в області й державі розвиток інтерактивної карти, на якій висвітлювалися всі незаконно встановлені об’єкти дорожнього сервісу. Ми домоглися, щоб всі рекламні носії бути зачіповані, щоб кожен працівник інспекції міг під’їхати зі сканером і дізнатися, хто власник, чи є дозвільні документи тощо. Після зміни влади ця карта була закинута й, на жаль, досі не використовується, хоча всі ідеї були успішно реалізовані.

Потім я працював у системі Міністерства екології та природних ресурсів над створенням ІТ-програми «Використання геоінформаційних систем для моніторингу навколишнього природного середовища за допомогою даних дистанційного зондування землі».

Був першим проректором Державної екологічної академії. Працював над розробкою інтерактивної карти, на якій відображено дистанційне зондування землі. Завдання, яке стояло переді мною – відстежувати, чому знищуються Карпати, вирубуються ліси, чому можновладці не оберігають природні заповідники. Наша країна дуже багата на природні ресурси, а ми їх винищуємо, бо не дивимося за екологією. Екологія – це один з ключових напрямків, усі сучасні технології дуже тісно пов’язані з екологічними проблемами, які ми бачимо не тільки у Львові, але й у всій Україні та  всьому світі.

shvets2

Яким повинен бути Львів і львів’яни, щоб місто з гордістю можна було називати таким, в якому хочеться жити?

Я не кривитиму душею, коли скажу, що мені подобається, як змінюється Львів. Я пам’ятаю це місто у 1992 році, в 2000 році, і бачу, як кардинально воно зараз змінилося. Це, першою чергою, заслуга керівництва міста і небайдужих мешканців, які вкладають і душу, і здоров’я, і кошти в  розвиток цього міста. Моє життя – це Львів – Київ, Київ – Львів, і я вважаю це місто своєю другою батьківщиною.

Думаю, що львів’яни і керівництво міста успішно йдуть тими шляхами, які вони намітили. Ті програми, які існують сьогодні в місті – це непогані програми. Розумію, що неможливо зробити все одним махом. Є плановий процес, який має бути виконаний. Львів’яни перебувають на шляху збереження і розвитку свого міста, чого не можу сказати про Київ, на жаль.

У Львові зараз найбільш комфортні умови для розвитку бізнесу. Бізнес піде туди, де він зможе розвиватися, де йому буде комфортно та безпечно. Зараз існує суспільна потреба в нашій державі, щоб були сучасні технології, заходили інвестори. Львів для цього сприятливий.

Пропорційно зі збільшенням кількості інвесторів та підприємств зростатиме зайнятість мешканців міста, що дозволить зменшити показники безробіття та наповнити міську казну додатковими коштами. Тому ми зобов’язані використати весь той потенціал, який зараз має Львів.

Comments are closed.