Запрошуємо до внесення інформації у Реєстр територіальної громади

Сьогодні, напевно, жодна людина не може сказати, що не зверталася у Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП). ЦНАПи значно спростили нам життя. Завдяки їм для отримання адміністративних послуг, які нам необхідні ми не стоїмо у чергах. Достатньо прийти у ЦНАП, записавшись попередньо на певну годину або отримати чек із номером безпосередньо у терміналі.

Зокрема, для наступного спрощення процедури отримання / нарахування субсидій, отримання паспортних послуг та матеріальної допомоги створили Реєстр територіальної громади. Завдяки вказаному реєстру мешканці зможуть у спрощеному порядку отримувати матеріальну допомогу та подавати документи на отримання субсидій.

Для чого ведеться реєстр?

Реєстр ведеться з метою:

  • Забезпечення первинного обліку мешканців м. Львова.
  • Ведення картотеки з питань реєстрації осіб.
  • Забезпечення мешканців м. Львова можливості отримувати адміністративні послуги в «одному вікні».
  • Спрощення адміністративних процедур.
  • Забезпечення надання офіційної інформації (довідок) у визначених законодавством випадках.
  • Забезпечення статистичного обліку мешканців.

Яку довідку можна отримати за допомогою Реєстру територіальної громади?

За допомогою Реєстру територіальної громади можна отримати Довідку  про реєстрацію місця проживання особи форми 13.

Які документи принести у ЦНАП для реєстрації у Реєстрі територіальної громади?

Для реєстрації у Реєстрі територіальної громади необхідно із собою мати такі документи:

  • паспорт громадянина України;
  • документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • будинкова книга (за наявності);
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

У випадку виникнення технічних несправностей

На даний час, Реєстр територіальної громади перебуває на стадії становлення та розробки, відповідно, у системі можуть виникати технічні несправності. У зв’язку з цим, на вимогу органів Вам необхідно буде додатково долучити документи у паперовій формі.

Отже, завдяки Реєстру територіальної громади мешканці зможуть у спрощеному порядку отримувати матеріальну допомогу та подавати документи на отримання субсидій, а також отримувати паспортні послуги.

 

Туркот Ольга та Пилипець Марія

Comments are closed.